Thursday, October 27, 2011

cukup sekadar allah tahu niat saya...

its been almost 3 weeks sy start sem 3 in uitm arau...so first surprise plan is not succesful....hancus .. niat saya just want to make dia happy ..tapi lain pulak jadinya....well....semuanya jadi lain..yep..dat ws my mistake..my biggesstt mistake...hoho...so now...kena terima n redha lah...saya xsalahkan dia kalau dia xmemahami..kalau dia xpernah fikir kebaikan ka apa...bukan salah dia..its up to him lah kalau dia dah ambil keputusan mcm tu...saya xterdaya..=)
 saya ikut saja....sedih??sapa xsedih...tapi if i in his shoes..aku sedih jugak org tipu aku kan...tapi aku dah explain...bukan niat aku nak tipu,its just nak suprise..dats all....yes..dats all...allah tau niat aku mcmna evendo benda tu xjadi..so its up to him nak judge aku cmna..saya xboleh hentikan apa yang dia nak fikir ttg saya..=)

kalau ni yang dia nak..saya redha...
 ya allah..kuatkan hati hambamu ini..=)


No comments:

Post a Comment