Tuesday, July 5, 2011

its my birth day!!! HO ho Hoiiiii!!

so genaplah umur saya...21 tahun...syukur kepada allah yg maha esa....hidup lagi saya kat muka bumi ni.....boleh lagi menatap wajah kedua orang tua saya....wajah adik beradik saya...tanpa mereka...siapalah saya...terima kasih pada abah...yang hari ke hari banting tulang yg tiada lemak itu..untuk mencari rezeki buat saya..sehingga saat ini...saya bernafas di bumi ini..dengan sihat ..alhamdulilah....pada mak saya...tanpa mak...xda lah adik kat muka bumi ini,bertarung nyawa melahirkan adik ni yang berat yer...tahan dgn karenah adik yg suka bebai bin merajuk...xdak pa adik boleh balas jasa mak...xterbalas...hanya allah yang dapat membalasnya...tQ mak...pada adik beradik saya...wani,nazri,nazrien,nazmien..anda anda semua yg menceriakan hari2 saya...minta maaf kadang kala ada sifat saya yang mencerOikan hari anda...anda insan yg terbaik..saya doakan anda anda bahagia dunia akhirat..amin...kepada kwn2...terima kasih yg xterhingga..sayang anda anda =)

No comments:

Post a Comment