Wednesday, June 29, 2011

HATI


Hati….janganlah berdusta begini….xmampu lagi aku lalui…
Hati…janganlah tidak patuh pada kata…aku xlagi bersedia
Hati…janganlah menyiksa diri…xmampu aku menanggung mendengarnya lagi…
Hati…kenapa begitu degil sekali??sudah aku bersuara..simpan rasa itu..kenapa hati susah mengerti..???
Hati..bagaimana ingin aku mengawal…andai kata diri ku ini xlagi kau peduli…???
Hati..cukuplah kali ini…usah kau berontak lagi….
Hati…kau harus matang dlm mencari cinta…usah menanti pada hak yang kau xkan miliki....kasihankan aku ini…xmampu lagi menimbang rasa yang kau beri..hati…
Hati…usah bersedih…usah merintih…
Maaf kerana  xdapat buat kau bahagia senyum tawa..
Hati..benar kata ku ini…jika cinta bukan milik hakiki..relakanla ianya pergi…
Maafkan aku hati…buat kau berduka untuk kesekian kalinya..
Maafkan aku hati..andai ini membuatkan kau bersedu sedan…diam tenang dlm tangisan…
Hati…Maaf x dapat hapus semua pedih…
maaf kerana bukan diri tidak ingin memimpin untuk melihat kau ketawa gembira…maaf bukan kerana diri ini sengaja mahu lihat kau menderita…
tapi Kerana untuk kesekian kalinya..cukupla apa yang kau lalui hati…aku sendiri xrela kau disakiti….maafkan aku hati….


( 23 jun 2011)

No comments:

Post a Comment