Friday, September 9, 2011

saya xpernah benci dia...

salam..
u know what...
 i never blamed u bila semua ni terjadi..
 yes...everyone makes mstakes right..xkira la apa yang u dah buat ni melibatkan hati dan perasaan saya...
 I tried... 
I was trying to be strong..
walaupun saya xtahu kat mana kekuatan saya...saya cuba untuk cari kekuatan saya... 
I dont blame u ... but i am disappointed dengan apa yang terjadi...i really really dispointed with u...
i dont know y u doin all this things to me..saya xtahu apa salah saya..
 tapi...
 saya redha...
 saya cuba...
 cuba untuk melupakan..
saya cuba..
           
للَّهُمَّ إِنِّي أَعُوْذُ بِكَ مِنَ الْهَمِّ وَالْحَزَنِ، وَالْعَجْزِ وَالْكَسَلِ، وَالْبُخْلِ وَالْجُبْنِ، وَضَلَعِ الدَّيْنِ وَغَلَبَةِ الرِّجَالِ
“Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari keluh kesah dan rasa sedih, dari kelemahan dan kemalasan, dari sifat bakhil dan penakut, dari cengkraman utang dan laki-laki yang menindas(ku)“

No comments:

Post a Comment