Friday, September 9, 2011

senang untuk berkata,susah untuk melakukannya... =(

salam..
 lately emosi xberapa nak stabil lah...need someone to share all this things...need someone to talk..
 saya seorang yang sgt sgt sgt suka memotivasikan kawan2 saya...tambah2 lagi dalam hal cinta..
tapi kali ni..bila kena dekat diri sendiri,saya  akui..bukan mudah utk melakukan benda2 yang sebelum ni saya bagitau kwn2 saya...
  •   u have to be strong
  • aku tau hang kuat
  • ni semua ketentuan allah swt..redha
  • sedih la..lambat laun hang akan terima kasih dgn apa yang jadi,sbb BENDA NI MEMATANGKAN HIDUP HANG
  • nah..ni doa2 ..lepas solat,hang amal..insyaALLAH hang xsedih
  • la tahzan....cuba hang bayang depa2 yang lebih teruk dari hang...
  • JANGAN BERSEDIH,SESUNGGUHNYA ALLAH BERSAMA DENGAN KITA..
  • hang sedih pun hang boleh buat apa?hang redha ja la...
  • sedih sat saja...enjoy life la babe...
 helooo....al dis thing slalu aku guna utk motivate org,cheer them up but bila mai timpa aku???

 SENANG UTK BERKATA,SUSAH UTK MELAKUKANNYA..

 seriuosly...dis all thing happend sampai buatkan aku rasa pffttttttt.....!!!
WUT DA HELL?? SUSAH KUT WEHHHHH.................SEYES SUSAHH
i'm tired already to pretending infront of everyone dat im happy,im ok..tapi bila sorang2 mcm skrang...saya akan jadi ...jadi sedih...ya allah...
 apa dah jadi...
 tapi xpala...aku try la..allah atuq semua elok2 dah utk aku..aku redha..ada hikmah...kan...


 I NEED TO BE STRONG...OH ALLAH...GIVE ME THE STRENGHT... =_=




God always does things RIGHT!. His ways is always the BEST way, even to us seems all wrong. If you asked God one thing and received another..TRUST. YOu can be sure that He will always give you what you need at a appropriate time.What you want is not what you always need.God never fails to grant our petitions. So keep on going for Him without doubting and murmuring.


SAYA REDHA....YA ALLAH...
 


No comments:

Post a Comment