Tuesday, January 22, 2013

hari terakhir semester ke 5 di arau

salam =)
yeahhhhhhhhhhh! hari2 terakhir di arau..plan tu nak balik ari rabu.tapi tadi abah dah mai amek (malam slasa).. sumbat keta myvi pak saad dgn meja stdy segala bagai. bleh imagine x betapa penuhnya keta? hahahhah...

well...tadi sblum balik...aku salam n pluk jiran aku..kak nani.banyk berjasa tuhhh.. aku sebak.terus teqeyak hoih! then salam kawan2 peluk semua..xcakap apa..seriously xcakap pun "minx maaf semua halalkan makan minum" sbb apa??? sbb masing2 sebak..mmg xboleh cakap..

banyk  sgt kenangan kat rumah tu..kat bumi arau tu
masih segar di ingatan... pertama kali masuk rumah sewa...aku teqeyak hoihhh punyala bengap.hahahahahahahhahahaha... teqeyak pasepa pun xtau aku ni pun... n masa tu ija mai peluk n cakap "xpa ija ada" hahahahha...


No comments:

Post a Comment