Friday, January 18, 2013

perancangan awal.

salam.
well... 19 januari 2013... last payyyyper aku 21 hb ni... menghabiskan hari2 terakhir di arau perlis,semestinya banyak kenangan yang datang menerpa =)
selesai 5 semester berada di arau ni... bnyk pahit manis suka duka yg di lalui.... kalau nak list,mmg banyak la kan??? bermula dgn 1st sem.. cuti hampir 2 bulan sbb buat operation apendiks.... hinggalah sekarang =) sokongan dari kawan2 sgt2 membantu...
perancangan lepas ni??? kawen?? haha.. tiadalah sepesti kawan2 saya ... mereka2 ada yg dah plan nak kawen tunang dan sbgainya.... saya?..saya ni masih tiada siapa2. =)
ingat nak sambung stdy.eh... ni plan saja ya... nak sambung master... tp xtau lagi kat mana..ada try search utk p oversea... tp... jauh lah! hahahah... lagi pun ujian2 sblum ke oversea tu mcm SUSAHHH aja... :p
ya.. ingat nak sambung master dkt uitm... n nak apply jadi lecturer... ini hanya perancangan... ALLAH lebih mengetahui jalan hidup saya... saya berusaha saja =)

No comments:

Post a Comment