Tuesday, August 16, 2011

lepas geram! (jadi jahat sat ) =_=

bismilahirahmanirahim...

jum??lepas geram jum??xtau nak lepas kat mana.dah hadee blog,lepas kat blog la kan.
aku geram la kat "kawan" aku neh.AKU DAH XBLEH TAHANNN LAAAAAAAAAAAAAAA!! aku diam bukan bermakna aku setuju.aku diam bukan bermakna aku suka.aku diam sbb aku malas nak layan orang mcm hang tu..puih! hah...kenapa aku geram?sbb hang ..

1.SUKA MENIPU.
2.SUKA MENCARI SALAH ORANG LAIN UNTUK MENUTUP SALAH SENDIRI.
3.SUKA BAGI MASALAH KAT ORANG DENGAN PENIPUAN YANG DAH DIBUAT
4.COVER SALAH SENDRI DGN MEMBURUK BURUKKAN ORANG LAIN
5.BILA SALAH NI BERPUNCA PADA HANG,HANG SUKA KATA ORG LAIN YANG SALAH UTK HIDE UR OWN BAD BEHAVIOUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6.PANDAI BERLAKON/BERPURA2 ALIM/BERPURA2 NAIF PADAHAL HANG LA PENIPU PALING HAMPEH..
7.AKAN CARI JALAN BUAT ORANG LAIN KESIAN KAT HANG UTK TUTUP SALAH HANG PADAHAL AKU TAU LA HANG COVER RASA GUGUP N TAKUT SBB RAHSIA DAH NAK PECAH!


hahahah...lately aku sakit kepala dgn minah sorang neh.sory la guna ayat xberapa sedap n childish.=_=
sbb xtahan dah..dulu pun menipu jugak.tp aku buat xtau ja.dah lamaa kenal,menipu lagi dasyat ek ko??? bravooo....
kata dah BERUBAH??  hadoiiiiii ..yes hang berubah.barubah jadi makin teruk adalaaaa!! ni saya nak habaQ mai na..jgn ingat aku diam,aku duk layan..aku xtau apa hang buat.please la..hang duk tipu aku dari dulu lagi dah..10 benda hang cakap..9 xbleh percaya la..tapi aku biasa ja,kwn tetap kwn..tp agak2 ar derr...ehh..dulu 10 benda cakap,9 xboleh percaya..skarang ni 20 benda hang cakap (sbb dia start cakap banyak la neh),20 benda tu xleh percaya! yang hadooooo!!!!!!

heyyy...please la..umur dah meningkat,makin ligat pulak ek otak utk tipu org?????pasal ko tipu aku xkesah la..tp bila ko tipu,benda tu dah nak pecah tembelang,ko gabra lebih,aleh2 ko salahkan orang lain,apa da hal??? haa...menipu je kejeenyee yeee..hamekkk kooo...jgn la kencing kaki kencing..
ni aku sabar la jugak en..sbb just lepas geram kat  sini..jgn smpai hang makan penampaq arab aku pulak kan..eii..agak2 sedap jugak kalau mulut hang yang suka tipu tu aku sumbat dgn pasiaQ biaQ tejelupuQ aku simbah dgn ayaQ acaQ baqu padan sikit kan??? *astafirullahhhhh....=_=


dah tipu satu hal.kalau la nak cerita apa benda ko tipu,boleh buat movie tau??5 jam punya tayangan sbb hang suka tipu banyak sgt =_=....tu baru tipu..xcerita lagi pasal ko suka buat2 naif depan orang kan..mengadu sana sini..padahal sebenarnya ko takut pecah tembelang ko tu kan??? common la wehh...JANGAN INGAT ORANG LAIN BODOH SGT BOLEH X?????????????????????????????????????????????????????

aku xtahan la tgk perangai hang,sbb aku tau hang suka menipu.orang lain boleh la hang kelentong.aku dah penah kena..aku tau la...
bila hang suka menipu,automatik hang ni lidah berbelit la kan..haha...agak r.cakap bukan main pro lagi "cik,kita buat apointment pukul 8pagi ya,saya suka awal2 sbb org berjaya kena move cepat " *oyeahhhh..yakin gile kan ..tp bila 8 pagi org mesej hang?? hang akan jawab "sat ya,saya dah otw,lagi 5 minit *penipuan 1
tunggu 5 minit xsmpai ..nak tau sbb hapee??sbb 5 minit sebelum ni dia baqu duk tenyehh tenyeh mata capai towel p mandi.on the way p mandi la okeyhhhhhhhhhhhhhhhhhhh??????????? got it???????????????
please la CAKAP BETUL...pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pleaseeeeeeeeee ohhh ohhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!apasal nak tipu...apasal??????

dahla..aku malas la..tulis panjang2 satg..orang kata aku yang jahat..ko baik..alahai =_=...sekian..

SEBAK AKU DAPAT KWN SUKA MENIPU NEH =_= geremmm



majulah orang jujur untuk negara~peace =)


No comments:

Post a Comment