Tuesday, January 24, 2012

....... this is my first time...

salam... =)
well....dah masuk 5 hari cuti sem..n im sure..pejam celik pejam celik..nanti sat ja kena masuk dah uitm balik ... =_=
well...a lot of memories yg tercipta masa part 3... sangat banyak...i just want to keep it in my mind..nobody's need to know...herm...
so dis nite..i just want to express my feeling...well...its been almost a year saya single...well...some of us says that 'single is better' "single itu indah" but saya berani cakap yg..mereka2 yg berkata begitu juga pernah dilamun cinta...*majority mayb?  but mereka2 juga telah pun merasa bagaimana dikecewakan cinta..so dats kind of words " single is better" "single tu lebih baik dr couple" adalah hanya kata 'pemujuk hati' supaya mereka2 berasa senang dgn menjadi single.. =) err...am i rite? depends on individual rite...
err...seriously ..its not easy to be single...walking alone..alone ...n alone... yeah..its not easy...
yeapp... saya ada family  to give strength to me...saya ada kawan yg selalu jadi sumber kekuatan saya...tp..fitrah manusia... =)...ingin disayangi dicintai oleh adam yg benar2 ikhlas utk mencintai...membimbing hingga ke syurga...tp im still waiting for my "adam"....alahai..perkataan 'waiting" tu sendiri pun dah menunjukkan how i have to b strong enough to wait for my "adam"...dear heart..plis be strong ok?? =)

yeap..saya pernah bercinta...pernah dikecewakan cinta..pernah gembira kerana cinta..pernah sedih kerana cinta....n its been almost a year saya dah biar hati saya sunyi tanpa cinta 'adam' di sisi....
but seriously... right now...dis moment...i like dis guy...yeah..i like dis guy..i really like dis guy.. u wanna know something?? haha.... seriously...selama saya bercinta...saya xpernah masukkan nama seorang lelaki dalam doa saya..mcm saya sebut nama dis guy...i mentioned his name in every prayer..haih..apa yg saya doakan??? itu urusan antara saya dgn allah... =)
mungkin sbb saya dah matang *err... yeah...before dis..kalau bercinta,xpikiaq panjang pun... but dis time.. every single minute..i will think bout him.. n how i can spend my whole life with him...n  i tell my mom about this guy..* bila dh bgtau mak..maknanya mmg tersangatlah serious perasaan ni.. ^_^
tapi.....
dis guy xterima cinta saya..so wut should i do??? ok...i dont want to give up..seriuosly i dont want....i keep on pray to allah.... sbb saya sangat sangat sangat sayangkan dia... i really meant it..*mcm lelaki plak aku kan??? ahahha :p
ya..sakit...xkan xsakit...tipula kalau xsakit...cinta ditolak..but i wont give up....kalau ada jodoh..adala...

yeap yeap...ni dalam proses utk ignore dia...sbb sakit la bila asyik saya ja yg contact dia...so i think better i ignore dia... evendo dgar mcm dah berputus harap..tp saya xkan berputus utk berdoa... kalau ada..adala..well..allah maha mengetahui...baik bruk utk hamba dia..so saya berdoa agar terbuka pintu hati dia utk terima saya..insyaALLAH..kalau ada jodoh kan.
* bak kata kakak saya..tunggu ja la..kalau xmau tunggu pun,bukan hang ada sapa..so tunggu ja la =)

ya..tunggu even sakit...saya akan terus berdoa..xpalah andai dia bukan jodoh saya..at least saya dah berusaha.. :p
*first time saya tunggu seseorang sampai mcm ni sekali....first time...~






No comments:

Post a Comment