Friday, November 11, 2011

allah can be my good listener...

saya xdak teman untuk berbicara...bukan saya bermaksud yg kwn2 saya xberguna utk saya...depa sgt berguna...tp depa pun ada mslh kan??xkan saya nak tambah mslh depa...hurm...seriously....saya xdak teman untk meluahkan...da best way  utk saya adalah menangis...=)....ya menangis...itu yg terbaik...xdinafikan...saya suka motivate kwn2 saya yg ada mslh...i can lend my shoulder utk depa nangis....i can lend my ears utk mendengar luahan depa...tp saya sndri xpandai dalam nak meluahkan....saya sndri xpandai nak ceritakan mslh sy kat depa....so its not their faults...saya xda teman utk berbicara sbb saya sendiri kekok nanti...

 saya ada bnyk mslh...in terms if my self..my family..my studies..my heart...yes my heart...herm...*sigh
 mmg allah duga hamba dia..nak tgk sejauh mana hamba dia bertahan...sapa yg bertahan sapa yg putus asa....n DIA xkan uji kita lebih dr limit kita....am i rite..tp benda ni la slalu saya guna utk motivate diri sndri...herm...

 i need someone to talk....to share evrythings...i can disturb my frens...give them burden to hear all my probs rite??? hahh....sgt down skrg ni...sgala mslh dah bercampur..semua lah...n im crying rite now...hehe...ni jalan yg terbaik...lepas nangis ni..ok la...


 allah can be my good listener....segalanya DIA telah tentukan..pada DIA jugalah saya memberi bait2 kata sedih ni....lapang dan lega rasanya....pada allah saya sujud dan nyatakan perasaan ini....insyaALLAH...lepas ni oklah saya...=)

lepas taip benda alah semua ni...+ nangis sorg2...then ok lah saya nanti....
 ................................ salam....

No comments:

Post a Comment