Thursday, November 24, 2011

dugaan - hari terakhir bersamamu..oh purse..

salam..
 good morning ( update blog tp xmandi lagi) haihh...sementara tunggu turn nak mandi......last 2 days...adalah hari terakhir saya dgn cik purse saya....oh oh oh....i miss my purse damn much..seriously =(
 i cant concentrate dgn apa yg saya buat...every single minute.. ada gambaran purse saya..=(
 seriously im sad...so sad...
 u know what...dat purse adalah pemberian abah saya...harga beratus...=(
 dalam purse tu...ada duit beratus -duit sewa saya,duit bil,duit makan,minyak =(
dalam purse tu ada ic, kad bank , kad business, kad keahlian... =(

sgt terkilan...sgt sgt terkilan...sbb purse tu bukan hilang jauh pun...wther jatuh masa turun dari kereta or dalam rumah....=(
 tau la dugaan,org cakap sabar...tp saya terkilan......=(
 i want my purse back.....=(
 rindu purse saya...=(

 stdy pun dah xconcentrate......buat apa pun duk ingat purse ja...=(

 hari terakhir saya dgn purse saya adalah pada malam 23.11.11..lepas dari kelas , terus ke kedai makan...bila dah masuk kereta nak balik umah,purse saya jatuh dalam keta...n saya dah pun amek purse tu letak dalam beg....n terus balik rumah...n keesokkan tu baru sedar yg dah hilang...
 bila cari....xjumpa....dalam kereta cari 100 kali dah..xjumpa...

 but thanks a lot to my mom...tenangkan saya....abah saya mcm biasa la..steady ja la dia tu...herm.....
 i miss my purse damn much...damn damn damn much... =(

No comments:

Post a Comment