Friday, June 17, 2011

alhamdulilah...

bismilahirahmanirahim..semalam kecoh2 la masing2...sbb result dah keluar...alhamdulilah..i already showed to my parents result saya...n =)...mereka senyum2 evendo i xdapat deen list...but still dapat 3.**..yeay! hehe...but my mom tanya..Y RESULT ADA TELINGA KERA (finance dapat c)...n saya cakap..."subjek ni susaaaahh"...dah xminat...semua susah kan??? well...apa yg aku usaha,tu yang aku dapat....finance membunuh saya.

aku rasa nak bebai la sbb ramai kwn trus mesej "tahniah dapat dekan" yeuh??????? kalau aku dekan??i buat press conference kat tb3 okey????!! ahhaha....bukan rezeki aku la dapat dekan..kena langut lagi sikit ja nak bagi dapat dekan...n my heart keep saying " subjek fin punya pasai arr ni,spoil pointer habis!" ekekekke...but thank god...i xperlu repeat any paper yaww!!!!...well...proud wif ma own self...yeah..evendo i didnt get DL...tapi result saya above 3 pointer so???tidakkah saya bersyukur????

i would like to say THANK YOU yang xterhingga to my abah n mak...bcoz both of them give me a lot of support yaw! doa mereka amat amat membantu...to all lect..thanks yaaaw..n to my fin pnya lect..y u xbg i a huh?? *sempat lagi....btw! thanks sbb xkena repeat!! thanks to lect international business coz i dapat A !! evendo i little bit dispointed with my carry mark..rendaaahhh kut...but it doesnt matter!! haha...utk ustaz..arabic language...tq ustaz!! dapat a yaww!! syukran ya ustaz!! haha!! n semua lect la..thanks a lot!!...to all my friends!! hampa mmg sempoi la!! tahniah pada dekan2..haha!!..n pada yg xberjaya...ingat..tu rezeki masing2...usaha lagi..insyaALLAH next sem yaww kita cuba lagi! course mate...bnyak bagi tunjuk ajar n SHARE EVERYTHING ILMU...thnks..susah nak dapt kwn yg ikhlas kongsi ilmu...to my group mate...its okeyh bebeh...sapa pun xdapat dekan...still ok la..proud of u la guys! n to my housemate..thanks a lot!! stdy sama2 tunggang terbalik dekat ruang tamu!! n to my roomate...thanks ija..berbaloi rasanya bangun pagi2 dgn hang..korbankan masa tidoq aku..=)...thanks semua...XLUPA to my adikss bradikss!! hampa mmg supportive gila la wehhh!! especially to my sistaa!!! u r my idoll bebeh!! n to all my senior!! kamsahamnida!!!( tQ)  sbb bagi xlokek kongsi nasihat dan ilmu...sayang semua --> ucapan serupa dapat dekan..wahahhaha ....thanks!!!  terima kasih ya allah...aku syukur dgn apa yang kau berikan...^_^

assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment