Monday, June 20, 2011

epy bufday housemate!

selamat ulang tahun sayang! hahaha...so today is my housemates bufday..i would like to say selamat hari tua..hahahah!! k hope after dis...u will b happy wif ur sayangs2..ur family..u frens!..thanks bcoz sudi jadi kawan saya...evendo saya mengaku...saya kwn yg jahat...tp im try to change! ohhhh!! ni bukan cerita pasal saya!!ahahahha...HB budak chuping!(dia stay kat chuping perlis)..harap lepas ni berjaya dalam apa jua benda yg wawa buat dlm  hidup.

wawa ni hiperaktif orgnya...soryy 4 callin u "makcik kalut"..wawa ni workerholic! n saya respect sbb dia ni pandai jahit2 baju!dah boleh buat baju untuk anak2 dia nanti!!hahaahha...

so thats all...heppy bufday wawa...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...ameen~


yang kanan n kecik tu La wawa..hahahah...hb wawa!!

No comments:

Post a Comment