Wednesday, June 1, 2011

baru ada hati nak berBLOG~

bismilahirahmanirahim....disebabkan minda dan fikiran terlalu sarat untuk menampung berjuta2 megabyte kisah silam/kisah sedang berlaku untuk di'save' dlm folder memori/ketidakpuasan hati ni...aku menggunakan medan ni utk aku lontarkan kesemua folder2 tadi...untuk di'save now' kan di dlm blog ini...ada orang baca ka..xbaca ka...itu lain cerita....taip saja apa yang aku rasa..untuk aku saja pun xpa..=)...btw..ok juga la kalau gunakan tempat ni utk menyuarakan ketidakpuasan hati (xleh over sgt) sbb kat sapa lagi aku nak meluahkan isi cerita mengenai ketidakpuasan hati aku mengenai sesuatu perkara??serik sudah apabila duk cerita ttg ketidakpuasan hati pada kwn2..ada yg xleh pecaya (including my own self..huh??yep!)y??sbb kadang aku suka terOVER cerita ttg ketidakpuasan hati sehinggakan benda tu akan makan diri aku sendiri...so kalau aku rasa aku xdapat kawal diri nak cerita ttg apa2 ketidakpuasan hati, y not aku guna blog ni utk aku lontarkan semua kan...tp xsemua la psl ketidakpuasan..mcm yang dah di 'mention' kan tadi la...ada psl kisah silam...kisah sedang berlaku..=)..so...harap2...baik2 saja la hidup aku lepas ni bila dah mula menggunakan blog sbgai medan curahan saratan kandungan kisah2 aku...assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment